Vanliga frågor

Hur länge gäller mitt köpta medlemskap?

Giltighetstiden för medlemskapet är i 12 månader från aktiveringsdagen. 

Vad kostar Guldhäftets App?

Guldhäftet kostar 300:- per stad och man betalar enkelt och säkert med Swish eller kort via Payson.

Hur gör jag för att aktivera mitt medlemskap - som abonnemnag?

Längst upp på förstasidan när du är inloggad och på varje erbjudande-sida finns det en knapp som heter "Aktivera medlemskap". Klicka på knappen och välj Abonnemang. Registera dina uppgifter, välja betalningsätt Autogiro eller kort och klicka på slutför registrering och ditt konto är aktiverat. Per varje 12 månader kommer ditt medlemskap förnyas automatiskt. Abonnemang är det smidigaste sättet att ha Guldhäftet på.

Hur gör jag för att aktivera mitt medlemskap - med kort eller Swish?

Längst upp på förstasidan när du är inloggad och på varje erbjudande-sida finns det en knapp som heter "Aktivera medlemskap". Klicka på knappen och välj betalningssätt. Genomför betalning och ditt konto är aktiverat.

Hur gör jag för att aktivera mitt medlemskap - med värdekod?

Längst upp på förstasidan när du är inloggad och på varje erbjudande-sida finns det en knapp som heter "Aktivera medlemskap". Klicka på knappen och i fältet för värdekod anger du den kod som du skrapat fram på värdebeviset. Klicka på fortsätt och ditt konto är aktiverat. 

Vilka erbjudanden finns med?

Du kan se aktiva erbjudanden på hemsidan under fliken "se erbjudanden", eller i appen. Erbjudanden i appen varierar från tid till annan, så under ditt medlemskap kan erbjudanden både tillkomma och försvinna. När ett erbjudande förvinner kommer erbjudandet märkas med en sista användningsdag 3 månader innan.

Hur gör jag när jag vill använda ett erbjudande?

Visa upp din telefon och erbjudandet du vill använda för personalen. Personalen trycker på knappen "Använd erbjudande" och erbjudandet är förbrukat. Observera att om du trycker på knappen av misstag så är erbjudandet förbrukat och kan ej återställas.

Hur många gånger kan jag använda ett erbjudande?

Det går endast att använda varje erbjudande en gång.

Kan jag ha Guldhäftet för olika städer på samma telefon?

Ja, det kan du. Du kan enkelt växla mellan olika städer i menyn. 

Var kan jag se mina användaruppgifter?

I menyn under "Min sida" kan du se ditt användarnamn samt byta lösenord. Användarnamnet går dessvärre inte att ändra.

Jag har glömt mitt lösenord, hur gör jag?

Om fel lösenord skrivs in kommer det upp en länk där du kan återställa ditt lösenord eller så klickar du på länken "Har du glömt ditt lösenord?" på sidan för inloggning. 

Vad händer när jag anger Stödförening?

Då går till 50% av din betalning till föreningen du valt. Ett väldigt enkelt och smidigt sätt att stödja sin förening. En del föreningar har även lagt till sina lag, väljer du då ett lag stödjer du det specifika laget med din betalning. 

Måste jag välja en Stödförening?

Nej, det är frivilligt. Vill du inte ange någon lämnar du uppgifterna blankt och klickar på Fortsätt. 

Kan flera personer logga in med samma konto?

Ja, det är dock inte tillåtet att sälja Guldhäftet eller enskilda erbjudanden vidare i andra hand.

Jag har aktiverat mitt medlemskap men kan fortfarande inte använda ett erbjudande?

Säkerställ i App Store eller Google Play att du har den senaste versionen av appen. Om du har den senaste versionen så testa att logga ut från appen och stäng ner den. Starta appen igen och logga in. Om inget av detta fungerar så kontakt oss på support@guldhaftet.se.

Jag har ett företag som vill vara med i Guldhäftet

Skicka ett mail till kontakt@guldhaftet.se